Информация
Въпроси и отговори
Как мога да разбера стойността на куриерската услуга?
Стойността на всяка пратка зависи от мястото за получаване, теглото и сумата на наложения платеж. Служител на palcho.bg може да даде точна информация за тази стойност при свързване с клиента за потвърждение или уточняване на детайли относно поръчката.
Как да избера конкретен цвят или шарка на даден артикул?
Там, където няма възможност за избор на конкретен цвят или картинка на даден продукт в поле "Забележка" може да посочите какво точно желаете да получите.
Защо не си получавам пратката?
1. Ако поръчката не е генерирана успешно - при всяка успешно създадена поръчка сайта връща автоматичен отговор до посочената от поръчващия електронна поща. Ако нямате такова писмо, значи че и до нас не е стигнала поръчка, която да обработим.
2. При въвеждане на грешен, непълен или международен номер - при положение, че не може да се свържем с поръчващия, то няма как и да изпратим поръчката.
3. При поръчки от потребители, които имат предишни неприети поръчки без основание. На тези клиенти поръчките им получават автоматичен отказ, без да бъдат информирани и без да им се дават разяснения.
Кога доставката е безплатна?
Доставката е безплатна за поръчки над 90лв., които се състоят само от дрехи, играчки и аксесоари. За всички останали поръчки, без значение от сумата, доставката е за смета на клиента.